Äntligen:)

Idag har både rörmokare och elektriker varit i huset så nu har det hänt grejer:) badrummet uppe är i stort sätt klart. Nu är även toa och komod på plats:) glömde dock ta kort...

Jag hann även idag att packa en låda innan det var dags att hämta V på dagis. Sakta men säkert går även packningen framåt:)

På eftermiddagen var vi och åt fruktsallad hos Therese å Vidar. Tjejligan plus barn var samlade:) väldigt trevligt!

Inte helt lätt att få dom alla på kort:)


Loui och Ludvig 


Luddes sittdebut i soffan...







Nu sover båda barnen och jag inväntar att D ska komma hem från huset. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0