Äntligen:)

Nu var det äntligen klart med visum och i morgon kl 19.50 sitter vi på planet till Moskva igen. 


Idag har jag, Annika å våra sessor testat smassens öppna förskola. Trevligt men mycket stök å bök:)
Kul hade sessorna men mammorna var lite väl trötta i huvudet på promenaden hem.


Vilma lagade mat till Alice. De sägs ju att barn inte leker med varandra i den här åldern men Alice å Vilma verkar faktiskt göra det, iallafall är de alltid tillsammans och går den ena följer den andra med.


På vägen hem passade jag på och ta en kaffe på kanslit medan Vilma fick stå ute och sova.

På eftermiddagen kom mallan över en sväng på fika i det tråkiga vädret. Trevligt med lite sällskap:)

Annars har det inte hänt så mycket mer än det vanliga:) Vilma hade kanske lite roligare i duschen än vanligt men de var nog för att vi pratade med pappa på Skype samtidigt:))


Nu ska jag försöka packa det sista å städa lite för i morgon åker vi ju faktiskt:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0