Snöööö!

Nu känns det som vintern har kommit för att stanna här... När man tittar ut ligger det ett vitt täcke över mark och bilar, ska bli kul och kolla ut i morgon bitti och visa Vilma all vit snö.


Efter hjärtats träning åkte vi till euro park och storhandlade. Det slutade även med en på från adidas till mig och Vilma och ett litet mellanmål på mc donalds, tur att jag är gravid och inte äger någon våg.





Vilma fick nog iallafall vad jag kommer ihåg sitt första lilla utbrott idag när hon inte fick vad hon vela. Hon gick rätt in i en leksaksaffär och satte sig i en liten bil och när det var dags att gå blev hon skogstokig och vi fick bära ut ett grinande barn ur affären...  Men det ska läras i tid att man inte kan få allt man vill ha:)



Det gick snabbt över iallafall vilket var tur:) 

Det känns även bra att hon inte längre protesterar när vi åker bil, hon bara sitter i sin stol, kollar ut på alla bilar och babblar som aldrig förr. Vad man än frågar får man dock svaret nej av henne eller eventuellt kanske ett lurigt mm... 
Älskade unge!


Nu är det dags och krypa ner i soffan och invänta bandyn på tvn. Känns fortfarande väldigt konstigt att behöva vänta till 22.15 för att se den. 

Men med lite godis så ska vi nog hålla oss uppe hela matchen( säger jag nu) då jag fortfarande inte sett klart en hel än...




Kommentarer
Jessica

Klart Vilma ska ha en Porsche 😜

2013-11-26 @ 20:32:54
URL: http://fjuttenkarlsson.blogg.se/
Maja

Eller hur jessan;)

2013-11-27 @ 05:02:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0