3 nätter kvar...

Sen är mitt stora hjärta hemma hos oss igen. I morgon vankas det semifinal mot kazan om dessvärre redan verkar stå som segrare... Ryssarna i ett nötskal...

Dagen har gått i ett och jag hinner knapp tänka på att vi är själva här.
Vi har promenerat i det underbara höstvädret, varit på "lilla aphuset" med familjen och fortsatt busat hemma hos dom. Idag bjöds det på spagetti och köttfärsås, smaskens! I morgon tänkte jag bjuda tillbaka, fast hemma hos dom då det är bökigare för dom å komma hit.


Vilma blir mer och mer galen på gunghästen...


Gabbe jagar Vilma i hoppborgen:)


Vilma låg mest hela tiden då hela borgen gungade när de sprang:)





Efter mycket spring å stök blev det några minuters vila:) 





 Som avslutades med någon form av bygglek:)


Vilma kollade på när ville spelade...


Och när ville tröttnade tog gabbe över:) de känns som de tar hand om henne som en lillasyster:)


Väl hemma igen avslutade vi med ett välbehövligt bad och bums i säng. Vilma somnade återigen medan vi sa pratade med pappa å sa godnatt. Underbart!

Nu är det godnatt för mig oxå för att orka med morgondagen:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0