Vår älskade sötnöt..

Bestämde sig för att gå upp innan sju idag... Suck! Egentligen är det inte ens tidigt, men när hon är uppe 12, 2,4,6 oxå så är man inte så pigg.. Men upp gick vi och åt frukost. Vi lät pappa D sova till klockan 8.30 iallafall och då var det min tur att få somna om:)) till han var tvungen att åka...

Idag spelar de semifinal två mot jenisej så vid 10 åkte han på isuppvärming:)

Vinner dynamo idag är de klara för final och lediga i morgon:)) så jag håller alla mina tummar för vinst. Ledigt betyder att Hjärtat kan köra oss till flygplatsen och vi kommer hem till Sverige igen. Vid förlust tar vi det då...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0