Svårsövd.se

Efter en timmes försök till nattning i sängen gav jag upp... Hon är så trött att ögonen går i kurs men hon vill bara inte sova... Och sen tidigare hade jag bestämt att inte ge mig innan hon sov... Men hon vann igen:(
Det slutade åter igen med att jag stoppa ner henne i björnen och ställde henne framför balkongdörren som jag öppnat... Och det tog mindre än fem sekunder så sov hon som en stock?!

Vi använder numera sittvagnen på promenaderna, undra varför?! Det är tydligen inte bara björnen som börjar bli liten:)

Helt klart måste vi iallafall hitta ett bättre sätt för vår sessa att sova...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0