Lycka

Äntligen är vi tillsammans igen! Vilma har varit så glad att få vara med sin pappa att hon både hoppat över förmiddagsluren och eftermiddagsluren fast vi tagit till alla knep vi kan. Inte ens en timmes promenad gick henne att sluta sina vackra blå ögonen. Det har nu resulterat i en övertrött tjej...som förhoppningsvis sover bättre i natt...

Vi har iallafall haft en mysig dag. Flera gånger under dagen har det slagit mig hur mycket jag älskar min lilla familj<3 det spelar egentligen igen roll vart vi är bara vi får vara tillsammans<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0