Lunch ute...

Idag lyxade vi till det med utelunch och efter som det inte händer så ofta passade vi på att äta fyra rätters:) soppa, kycklingsallad, grillspett med pommes och pannkakor med sylt, sen rullade vi därifrån:)

Här i Ryssland är det tydligen pannkakans vecka... Och då ska man tydligen äta det hela veckan. Jag älskar ju pannkisar så varför inte köra på det resten av veckan.

Jag provade även att köpa något som liknade falukorv idag i affären och kan meddela att vår middag inte blev någon succé! Den var inte äcklig men den smakade å andra sidan inte så mycket... Det var mest konsistensen på den. Jag och D skrattade så mycket när vi åt för det var samma konsistens på pastan som på den såkallade korven:) nu i efterhand är jag glad att jag inte kan läsa innehållsförteckningen för jag misstänker att kötthalten inte var så stor om det över huvud taget var kött i?! Såsen jag gjorde var god iallafall:)

Nu ska jag försöka sova... Har varit väldigt trött nu några dagar, det börjar märkas att kroppen stryk av att Max sova tre timmar i streck...
Natti Natti



Kommentarer
Angelica

Jag visste faktiskt att det är pannkaksvecka så vi har ätit pannkakor idag. Supermumsigt med färska bär :) Hahaha, tråkigt med korven.... Kram!!

2013-03-13 @ 22:05:09
URL: http://Florys.blogg.se
Maja

Härligt:) nu är det nära tills vi kommer hem och då ska det mysas:) kram

2013-03-14 @ 07:33:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0