Lång dag...

Eftersom det blev en lite tidigare morgon än jag tänkt mig har hela dagen blivit lite tidigare och därför lite längre... Men nu är äntligen D hemma:)

Tänk att det ska behöva ta flera dagar för att spela en match?! Han har räknat ut att i februari månad hade de tillbringat 42timmar i luften och då var ingen tranfertid inräknad... Det låter ju helt sjukt! Alltså ungefär dubbelt så många timmar som fram och tillbaka till Mexico:))

Vilma blev iallafall överlycklig av att träffa sin pappa...

När vilmisen somnat blir det mys i soffan för oss och heja fram Saik till final!!! Heja heja:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0