Jordgubbsgrottor

Idag har vi varit riktigt husliga här borta och bakat. Erkänner att de inte riktigt var som hemma då jag knådade i hop degen i en kastrull:) men goda blev dom allt mina små jordgubbsgrottor. Man tager vad man haver och jag kunde välja på jordgubbssylt och lingon så valet var ganska självklart...

Vi har även hunnit med en promenad i det fina vädret och börjat se slutet på det här äventyret... Kan knappt förstå att den här säsongen snart är slut...
Tiden har gått så fort... Frågan är om den gått lika fort om vi inte haft vilmisen?! Förut har jag sagt att det nog är bäst att göra sådana här äventyr innan man bildar familj men jag har ångrat mig. Det finns nog helt enkelt inga bättre eller sämre tider, tror alla tider är bra helt enkelt, bara man går in med inställningen att klara det:) och det har vi snart gjort och det känns underbart!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0