Ingen feber:))

Jippi, idag verkar sötnöten vara helt feberfri! Näsan rinner fortfarande som en kran och hostan är lika ihållig men så kommer det vara många gånger framöver... Huvudsaken är att febern är borta!

Jag har iallafall bestämt att vi förblir hemma idag oxå. Termometern står på minus 10, det båset och snöar. Så jag har inte ens dåligt samvete för ytterligare en mysdag hemma.

I morgon bitti kommer äntligen mitt stora hjärta hem och senare på eftermiddagen kommer Sofia å grabbarna. Då ska vi leka, åka skridskor, shoppa, äta gott å bara njuta:) förmodligen kommer det inte bli en lugn stund så det är bäst vi vilar upp oss;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0