Guldet blev till silver

Här är det fortfarande tråkväder och jag som annars älskar promenader i vått å torrt har helt enkelt inte velat gå ut ens. Så igår sysselsatte vi oss med bad och massa lek till det var dags för sm-finalen.

Det blev en märklig inledning på en mäktig arena. Hammarby ledning med 4-0 efter ca 10 minuter?! Men det kändes ändå inte kört...
Saik jobbade sig in i matchen men orkade inte ända fram. Hammarby vinner välförtjänt och även om det tar emot att skriva så tycker jag de var värda den här segern efter en bra säsong.

Min älskling kom hem sent igår. Klockan var närmare tolv så idag gick jag upp så han får sova lite, dock är jag tröttare än tröttast och kommer gå och lägga mig igen så fort han kommer upp:)
Å bara för jag skrev det kom han upp, så nu är det Natti Natti här igen:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0