Barnfri shopping

Grabbarna tog hand om kidsen medan jag och sofia åkte på marknad. Jag soom aldrig gillat ryska dockor köpte en hel hög:) Vi testade mössor och kände å klämde på det mesta.

Vi fikade i lugn och ro innan det var dags att bege sig tillbaka. Vilmisen var glad att se mig men det verkade som hon och pappa hade haft en bra dag.

Nu på kvällen har vi varit över hos familjen på middag.

Lukas och rasmus har busat och myst med Vilma hela kvällen så jag håller tummarna på att det blir en bra natt för henne och för oss...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0