Äntligen hemma

Det har varit fullt upp sen vi kom på svensk mark igen... Det började med att världens bästa svärföräldrar kom och hämtade oss på Arlanda. Vi passade även på och sova hos dom. Vilma fick påskpresenter i form av fina kläder som hon kan ha i Mexico och jag blev ompysslad:)

Vilmisen vaknade vid 04.30 och ville inte somna om så det var bara och gå ner i köket och invänta att svärpäronen skulle vakna och komma ner. Vi åt en lång och mysig frukost innan vi åkte vidare mot Sandviken och de mot sina jobb.

Väl i viken hann vi med fika med mallan, Crille, Maria och alfons kom hit på fika och på kvällen blev det pizza och fotboll hos familjen Edlund/Laschka
Och efter denna långa men roliga dag somnade både jag och vilmisen ovaggat:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0