Vilken dag:)

Det bästa med att gå upp tidigt är att man får så mycket gjort:) när klockan var 10.10 idag hade jag hunnit äta frukost två gånger. Gått en promenad med Sofie, tvättat och hängt en maskin, fikat på marran och handlat... Det hade jag aldrig hunnit om jag gått upp i normaltid:))

Idag har vi även hunnit med att göra Gävle och ätit lunch med Charlotta på bocken. Efter lunchen åkte vi hem till hennes nya lägenhet och fikade. En väldigt fin lya hade hon inskaffat till sig å pyret:) Vilma utforskade allt där, hon klättrade högt och lågt... Och skulle pilla på allt och lite till:) innan det var dags för att åka hemåt.

Sist men inte minst hann vi å säga hej till Maria och affe innan det var dags att göra kvällen här hemma.

Vilma sover som en stock och jag lika så om en stund. Lika bra att ta vara på de timmar som ges:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0