Storviksbadet

Vi började dagen med pappersarbete. Beställning av familjebevis mm till våra visum. Det är ju inte bara att åka till Ryssland om man säger så. Det ska fixas och trixas... Men nu är det gjort och förhoppningsvis om allt går som tänkt åker vi över den 6 augusti:))

Efter lunch åkte vi till storviksbadet, vårt nya favorit badställe. Vilma verkligen älskar att strosa runt där bland poolerna:)

På vägen hem stannade vi och åt tårta hos Helena å Mikko. Vi vuxna snackade skit medan småtjejerna busade.

På kvällskvisten passade jag och mallan på att träna:) 5km löpning och lite gym. Kändes som det var flera veckor sedan jag satte min fot där och det kommer inte direkt bli oftare nu när D åker så jag borde nog säga upp det...

Nu slappar vi i soffan och kollar på någon gammal Bond film å njuter av att vara tillsammans.

Jag älskar min lilla familj<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0