...

Känner mig inte som mig själv längre... Trött, grinig, orkeslös, känner mig inte fin i något... Inget kul alls, vill att tentor och arbeten ska vara slut nu! Orkar inte tänka på skolan mer!

Vi hade iallafall en mysig förmiddag med en liten familjepromenad i det fina vädret som avslutades på marran med en lunch. Mimmi underhöll vilmisen så vi fick äta ostört:) det kallar jag service:) bästa fiket i stan helt klart!

Jag passade även på att köpa nya promenadskor:) som jag ska testa nu när jag ska gå och handla med noll motivation i kroppen... Jag tror jag behöver lite mat inspiration så ni som läser all blaja jag skriver kom gärna med förslag på god lättlagad mat tack:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0