2 nätter kvar:(

Nu börjar det tyvärr närma sig, i endast två nätter till får vi ha världens bästa pappa och älskling hemma... Och ångest för det har jag näst intill haft sen han kom hem?!

Vi har iallafall redan börjat kolla på nu när vi ska åka dit igen och i både februari och mars verkar det bli... Å hux flux är säsongen slut.

Idag hade dynamo tidig träning. Då passade jag och mallan på att ta en långpromenad. Väl hemma skickade Maria meddelande om fika på marran, men när vi kom dit var det tyvärr stängt så det slutade med ett besök på maxi och fika hos Hanna istället:)

Efter ett efterlängtad bad för vilmisen sover hon gott på balkongen nu, hjärtat är och handlar å jag ligger som en padda i soffan och gottar mig... (det är jag värd).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0