Sent igår kväll...

Kom älsklingen hem och det firade vi med pizza:)
Vi kan även säga att vi firade saiks seger;)

Idag på morgon gick han upp med Vilma klockan åtta och jag fick sova vidare:)) när sen Vilma blev trött klockan tio gick vi alla och la oss igen och sov till halv tolv:)

Vi passade på att äta trerätters lunch ute. Och jag är grymt imponerad av min kille som lyckades beställa åt oss på ryska ur en helrysk meny! Dessutom var det gott!

Först åt vi en rysksoppa mellan rätten blev currykyckling sallad och till varmrätt kycklingspett med pommes:)

Nu har han åkt igen och vi är själva till på söndag... Men va 17 det klarar vi galant:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0