Resan

Svärfar körde oss Arlanda. Vi lämnade ett snöigt drälinge bakom oss. Tack snälla igen för allt.

På Arlanda mötte vi upp Linnea och vi checkade in ihop. Vi hann med lite taxfreeshopping innan vi tog en välbehövlig fika.

Resan gick bra för både oss och vilmisen vilket kändes väldigt bra inför en kommande långtripp:)

I Moskva mötte hjärtat upp oss och Patrik Linnea i sina två vrålåk:)) en lada(rysk kartong bil) och vår logan ( en Renault som jag knappt sett på Sveriges gator) men hem kom vi. Där väntade middag och sju meterhöga rosor till mig<3
Helt enkelt en perfekt alla hjärtans dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0