Myskväll

Måste erkänna att jag å Vilma tog en välförtjänt mysig öl med glass, chips och godis. Lika gott i dag sim alla andra dagar i det här landet.

I morgon ska jag försöka ta mig tid att gå och hämta min sko som jag lämnat hos skomakaren. Det ska bli väldigt intressant och se om jag kan göra mig förstådd och se om jag får rätt sko:))

En hel dag utan hjärtat har iallafall gått och fort gick den. Det här halvåret eller rättare sagt åtta månaderna kommer göra oss alla starkare.

Nu är det Natti Natti här...

Bilden är tagen från tv... Linslusar:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0