Feber

Vår lilla tjej har inte riktigt varit sig själv idag. Lite gnälligare än vanligt, men absolut inte mycket... Men så på kvällskvisten började hon hosta och jag tycker nog hon känns lite besvärad av den.

När det är läggdags brukar jag gå in och ligga vid hennes sida tills hon somnar. Inte bara av den anledningen att jag är en hönsmamna utan för att hon sover i vår säng och jag är rädd att hon ska ramla ur den.

Allt var som vanligt i kväll förutom att hon kröp in till mig och la ena handen på min mage och somnade så och då var klockan någon gång runt 19.30 och så smärtfritt brukar inte våra nattningar vara.

Hon har sen dess vaknat av hostan var 30 minut och fått somna om på mitt bröst.

När det nu var dags och ringa till mitt stora hjärta och säga godnatt tyckte jag hon kändes ovanligt varm...och tyvärr hade jag rätt... Skruttans temp stannade på 39 grader.

Men efter lite googlande av pappan som för övrigt är i sibirien känner vi oss ganska lugna. Hon äter bra, kissar mm så än behöver jag inte få panik, men å andra sidan behöver jag inte jubla heller då jag inte känner mig helt trygg i att vara i ett land där jag inte förstår språket och dör de flesta inte förstår engelska.

Vårt lilla hjärta är helt enkel lite småsjuk för första gången i sitt liv<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0