Drömmer mig bort...

Då var det undanplockat så det känns ok att kliva upp i morgon bitti:) då vankas det öppna förskolan i västanbyn med Annica å Alice:)

Älsklingen i öst drar ännu mer öster ut(tror jag) så nära Kina man kan komma om jag förstått det hela rätt, men nu är det nära tills vi ses och det gör allt lite lättare.
När vi sa godnatt idag sa han att han kunde tänka sig vara borta tre veckor när säsongen var slut:)) men antingen är jag hemskt dålig på att kolla resor eller så finns det inte treveckors resor till varken Mexico eller Thailand:( så det lutar nog åt två veckor iallafall.

Nu ska jag drömma mig bort till kritvita sandstränder, värme, sol och bad med min underbara lilla familj<3
Natti Natti...



Kommentarer
Caroline

Om ni väljer Mexico och vill leva totalt avslappnat och i lugnet rekommenderar jag Isla de Holbox där vi var i december. Helt fantastiskt! Lugn och fin ö, utan stress. // Caroline

2013-02-08 @ 10:21:20
URL: http://tantc.blogg.se
Anonym

Tack för tipset:) ska kolla upp de:)
Kram

2013-02-08 @ 15:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0