34 dagar kvar...

Nu är det nära! Inte bara nära en underbar semester utan även nära att vi klarat oss igenom den här säsongen. Vilket äventyr vi varit med om under den här tiden. Världens bästa Vilma har kommit till världen, pappa Daniel har förverkligat sin pojkdröm och oturligt nog kom allt på en och samma gång. Eller var det otur? Hade inte Vilma funnits hade jag förmodligen inte haft möjligheten att få vara här med honom och delat det här äventyret. Jag är dock väldigt glad att det inte är jag som flyger härs och tvärs i det här landet...

Nu sover Vilma och jag har gosat ner mig i soffan för att följa när Saik piskar Vänersborg och går till semifinal:))



Kommentarer
Sara - mamma till två busungar

tycker de är jättekul o läsa din blogg! o all cred till dig som är ensam med henne så mkt, du verkar klara det galant :) o saik tog sig vidare, heja heja :)

2013-02-26 @ 22:29:24
URL: http://blondstar.blogg.se
Elin

De var ju inte så illa ;) Alltid kul att se bilder och lite inlägg från andras vardag och söta & glada lilla tjejen <3

2013-02-26 @ 22:35:08
Maja

Tack fina ni:) men som sagt det är mobilbloggning och inget tänkande bakom inläggen:) syftet är ju att de som vill kan följa vår vardag:)

Sara ska nu läsa din:)

2013-02-27 @ 06:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0