Tredje advent

Vi vaknade senare ön vanligt i morse och ser berodde nog på att det blev lite senare i går kväll än vanligt... Det brukar inte sorla någon roll, men idag slog hon iallafall upp sina blå tjugo över åtta:)) lovely!

Vädret är allt annat än roligt här i viken. Det har i stort sätt regnat konstant hela dagen. Vi hade planerat in ett besök på julmarknaden i högbo men vädret gjorde att vi ställde in och åkte till Valbo istället. Där blev det en fika med Julia och erik :) och Vilma fick springa av dig lite... Kändes som hon hade ett litet behov av det. Vår lägenhet kan lätt bli lite tråkig om man inte kan gå ut och leka...


Och ja hon har tagit på sig halsband själv....





Hon somnade som en stock på kvällskvisten och jag har hunnit skicka iväg de flesta julkorten (tror jag) har säkert missat någon men än finns det ju några dagar kvar:)

I morgon bitti blir det bad med Ella och Mikko på parkbadet... Tror Vilma och Ella kommer ha superskoj och jag tror mamma Helena som jobbar är lite avis;)

Nu ska jag krypa ner bredvid Vilma så jag orkar med morgondagen:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0