Tidsskillnaden...

Nu är klockan snart 23 här och Vilma somnade precis (kl20 svensk tid) i vanliga fall försöker vi alltid försöka ställa om tiden för henne så fort som möjligt men nu när vi bara ska vara här till på onsdag känns det onödigt?!?! Utav de sex kvällarna som vi kommer vara här kommer det iallafall bli två sena kvällar, då det väntas supercup final på söndag mot kazan och seriematch på självaste julafton mot vodnik... Och sen åker vi hem till Sverige igen på juldagen för att fira jul och visst måste jag erkänna att det hade varit skönt å inte behöva gå upp mellan  fyra och fem under julledigheten:) vi får helt enkelt se hur det blir. Vi kommer inte tvinga henne att vara vaken på kvällen, allt hänger nog på hur hon sover under natten....

Resan gick iallafall bra. Vi var på Arlanda i god tid. Incheckningsdiskarna hade inte ens öppnat så vi blev först i kön och det var nog tur då planet var fullt med glada resenärer som skulle flyga vidare till Thailand. (Blev bara lite avis).

På Arlanda fikade vi för att få tiden att gå. En stor go macka blev det och en drickyoggi, tänkte att Vilma skulle gilla den men inte heller den va intressant...


När vi kom fram stod pappa D och välkomnade oss. Det var ett kärt återseende. Vilma blev så glad över att se honom igen. Han och laget hade bara någon timme tidigare kommit till flygplatsen från Sibirien så det passade utmärkt att han stannade och väntade på oss så vi kunde ta en tack gemensamt hem.

Väl hemma blev det middag, bus och bad. Jag låg i soffan och tog igen mig medan mina älsklingar badade. Å nu händer det nog inte så mycket mer för vi båda är helt slut efter resorna... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0