Aug. 16, 2013

Tiden bara springer iväg och idag har vi redan varit här mer än en vecka.

Idag har vi egentligen inte gjort så mycket vettigt:) jag och vilmisen var i lekparken på förmiddagen när D tränade och efter middagen var vi där en snabbis ihop innan jag passade på och ta mig en egentids promenad i det underbara vädret:)

Idag har världens bästa mallan fixat att våra fina nya stolar står hemma och väntar på oss:) däremot är vi nog lite osams med en tjurkärring på enen som vägrar förstå att det inte är meningen att det skickats sex rekommenderade paket till D som enbart han kan hämta ut. Hon var otrevlig mot mig när jag ringde och frågade om det var ok av mig att hämta dom innan jag åkte, men ack nej, D ringde och var till en början trevlig innan hon var grinig mot honom oxå. Han tog tag i det hela själv, ringde posten och förlängde paketen och fick ett godkännande sv posten att jag fick hämta ut dom med en fullmakt...ja ja skit samma.. Känns mest som jag mailat folk hit och dit om paket. Hur i hela friden ska man veta om man är hemma när man får ett leveransdatum och det skickas ett helt annat?! Svaret på enen var bara att man inte ska beställa saker om man har planer på att åka bort:( å visst det köper jag... Men jag är iallafall sjukt irriterad...tur att mallan löste stolarna iallafall:) tack!

Nu blir det godis å mys här:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0