Städdag...

Började dagen med mysfrukost med de två jag älskar mest. Vilma fick testade hoppgungan igen och vi tror att hon gillar den:)

Medan världens bästa pappa lagade lunch och lekte med Vilma passade jag på att ta mig en tur i spåret:) hjärtat bjöd på spagetti och köttfärssås när jag kom hem.

Efter lunch rensade vi garderober och massor med kläder rensades bort. Vi eller rättare sagt jag passade även på att sälja skötbordet. Vilket kanske inte är det smartaste jag gjort, men nu är det borta så nu kan vi glömma det. Istället ska vi köpa en till byrå som kan stå där.

På kvällskvisten blev det bandy. Tyvärr förlorade Saik:( och nu återstår att se om hjärtat och dynamo tar två nya poäng mot neftyanik men detta sker från soffan med en sovande bebis brevid heja heja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0