Rika matematiska problem...

Grupparbetet är näst intill klart!!! Så skönt! Nu kan jag åka till Moskva med gott samvete i morgon.

Förutom plugg har jag och Maria hunnit shoppa. Massor av onödigt blev det, men kul var det och jag behövde det.

Vi har även hunnit med födelsedags fruktsallad hos Hanna. Supergott var det, vilmisen var dock inte på sitt bästa humör så vi gick hem tidigt.

Nu är det iallafall dags att börja packa... Känner inte att jag har någon vidare framförhållning just nu:( men å andra sidan har jag bara en hjärna just nu och där är det kaos! Känns som jag spelar memory med mig själv. Jag börjar med en sak, glömmer bort det och börjar med nästa osv... KAOS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0