Plugg, plugg, plugg...

Klockan hade inte ens slagit nio när josse och bum bum kom å strax efter kom Carro och Tobbe. Dagens förmiddag bestod av rika matematiska problem... Urkas marlurkas säger jag bara... Roligare saker kan man ha för sig men det var skönt när det var gjort och klockan nio i morgon fortsätter vi.. Tjo ho vad jag älskar matematik just nu:S men jag älskar min grupp som är så underbar att vi är hos oss och skriver för vilmas skull.

När vi avslutat studierna kom Hanna hit på en snabbfika på hennes rast.

På kvällskvisten kom Hanna och jullan över för lite middag. Tänk vad mycket roligare det är att laga mat när det inte bara är till mig. Som D sa här om dagen i telefon -jag längtar till Vilma oxå måste ha mat så du måste laga.... Du kommer sluta som mackoman annars...
Å jag kan inte ljuga, mackor är jättegott! Helst med smör och ost:)) å fortsätter jag med den dieten kommer jag bli en tjockis;(

Vem vet någon dag kanske jag kommer i form igen, den som lever får se....



Kommentarer
Jessica

Haha någon dag?? Maja utan att ha sett dig på fööööör länge så kan ja garantera att du är en sjukt snygg och "i form" mamma. Fyra månader gammal, va de inte de du sa i telefon sist?! 😉

2012-11-21 @ 21:35:15
Maja

Längtar tills vi ses! Å då skiter vi i allt tjat om träning å mammakilon:)) ses snart:) pöss

2012-11-21 @ 21:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0