Sommarlov!!!

Äntligen är skolan slut för den här terminen!!!! Jag, Zeffran och Cissi klarade den sista redovisningen utan bekymmer och nu är det bara kvar att skicka in underlaget. Frågan är om jag kommer göra det idag eller om jag väntar några dagar och skickar in arbetet när jag känner att jag själv är nöjd med vad jag presterat och min gamla hjärna är tillbaka, dvs när Bob har sett dagens ljus<3

Det blev en lång härlig eftermiddagspromenad igår…1mil i skogen med oroligt skiftande väder, sol, moln, massor med vind/storm, varmt, kallt, allt utom regn tror jag och det är jag glad för…i kalendern står det ju att det är sommar och det har jag svårt att hålla med om, men när jag kollar ut nu ser jag ett hopp om att sommaren i alla fall är på väg…

Igår hann jag även baka ca 80 bullar och lagade en god middag med årets första färskpotatis, smaskens!

Limpan kom förbi och fikade lite innan vi åkte ner och kollade på Sveriges sista match i EM och den slutade överraskande med vinst mot FrankrikeJ Tänk om bara Sverige tagit poäng mot Ukraina eller England då kanske det inte varit slut nu…Tur att de avslutade bra i alla fall!

Det tog inte många minuter innan jag somnade även om natten inte va det minsta kul med väldigt många kisspauser i min skönhetssömn…urk! När klockan ringde kändes det knappt som jag hunnit sova något, men då va det dags för det förhoppningsvis sista besöket hos barnmorskanJ Allt såg bra ut, Bob va lite trött och hon fick väcka honom för att få rättvist hjärljudJ hoppas vi får ett pyre som gillar att sova på morgonen precis som mamma och pappa<3 Mina värden va toppen och jag går upp som jag ska…

Idag kan jag i alla fall inte klaga på vädret, strålande sol!!! Lovely<3 Nu blir det en lång promenad för att få lite cirkulation i mina små tjockisfötterJ och få Bob att förstå att det är bättre att komma ut till oss att mysa än att ligga där inne och trängas<3



Kommentarer
Cissi

Det gjorde vi bra! Jag har inte skickat in än, blir kanske imorgon.. eller efter midsommar :) Det är ju så skönt att vila hjärnan med lov! Kram

2012-06-21 @ 01:07:59
Maja

Inte jag heller:) det blir ett senare projekt:) kram å trevlig midsommar<3

2012-06-21 @ 03:17:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0