sommar och sol...

Morgonpromenad med Maria och det blev den vanliga svängen fast jag egentligen hade lovat mig själv att inte gå idag för att få alla att sluta tjata om att dom ser mig hela tiden, men å andra sidan varför bryr jag mig?! Jag känner mig piggare av att vara ute och få friskluft och kroppen mår bättre så varför ändra på något som verkar vara bra för mig?!

Maria skulle ut till Hedesunda och hade ingen bil hemma och då passade jag och Hjärtat på att köra henne till Gävle, köpa en till kudde till Bob och äta en mysig lunch på Bocken där Sofie jobbade. Supergod mat, men mätt vet ikatten om jag blev, fast å andra sidan är jag ett matvrak också:) träffade även Emma en snabbis och nästa gång vi träffar henne hoppas jag verkligen att vi är tre…

Vädret blev helt underbart vid lunch och eftersom vi inte hade något speciellt planerat bestämde vi oss för att åka ut till Bönan för en glass och bara kika på alla fina hus och drömma oss bort… Tänk hur mycket solen gör för att dagen ska bli så mycket bättre.

Jag kände redan på vägen hem hur trött jag var, vet egentligen inte varför men det va nog egentligen första gången jag kände mig riktigt gravidtung. Kroppen kändes verkligen seg och jag riktigt känner hur Bob trycker neråt, men inte några direkta sammandragningar tyvärr, men det kommer nog snart:)

Somnade i alla fall väldigt fort när jag la mig på soffan och det var förmodligen väldigt välbehövligt innan middagen och har jag tur så orkar jag kolla klart på hela semifinalen idag mellan Portugal-Spanien. Frågan är vilket lag jag tycker är värd en final?? Passar på den och skriver att det laget som gör mest mål är värda platsen så får jag rätt i alla fall:)

Nu är det fyra dagar kvar till bf och jag vet att det är väldigt ovanligt att barn föds på just den dagen, men vad skönt jag hade tyckt att det skulle vara. Även om jag är rädd för att dagen ska komma vill jag ändå för hjärtats skull att dagen ska komma så fort som möjligt för att han ska få så många dagar som möjligt hemma med oss<3 men bara för att jag önskar det tror jag risken är större att Bob väntar in i det sista…

Vi längtar efter dig Bob<3  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0