Solen skiner med sin frånvaro...

Vaknade utvilad när klockan ringde och det var dags för frukost, ensam för första gången på länge då jag tyckte det var bäst för hjärtat att sova lite längre än vanligt som att det faktiskt var/är lördag och att han ska ut på festligheter. 

Jag hämtade upp Maria för Back-Sm i Högbo. Trevligt med promenadsällskap och vädret var skapligt, men inte verkar Bob fatta att alla backar i 7.5km spåret var för att få fart på det hela, men ho* kommer när ho*n känner sig redo helt enkelt… Kan bara inte låta bli att längta, 15 dagar kvar till beräknat i alla fall, men förmodligen kommer jag som alla andra förstföderskor gå över tiden så jag håller tummarna på att det inte blir allt för många dagar vi går över fall det nu ska bli så....

Passade även på att jobba lite på dagen, grymt mycket folk på köpis! Måste vara för det fantastiskt fina sommarvädret som Sverige har att erbjuda just nuL Nu är det bara slappning i soffan som gäller fram till att det är dags att träffa trevliga vänner för middag och mys på Livingroom(idag igen). Får passa på innan Bob tittar<3 för sen blir det nog mer café häng i sommar… Längtar!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0