Sol idag igen:)

Dagen började som vanligt kl 07.30 med den hemska blutsaften, men va gör man inte för pyret i magen<3 och efter en halvtimma blev det efterlängtad frukost med hjärtat. Idag va jag en tröttis efter frukost och somnade nog till en liten stund i soffan innan hjärtat väckte mig för att det var dags för honom att åka till träningen och jag gjorde mig klar för morgonpromenad med Maria. Det blev en lång promenad:) 13km på precis 2 timmar och det tycker jag är ganska duktigt med tanke på att det nu bara är 10 dagar till bf… På vägen hann vi prata en massa strunt, vi såg massor med fina hus och vi såg även en thailänds munk komma ut från skogen(märklig syn) men tydligen hade Marias kompis sett honom i valbo någon dag tidigare så han kanske är ute på någon form av turné…

Det blev en välförtjänt lunch på balkongen, dock ensam men ialllafall mysigt. Njuter verkligen av sommarvädret. Fortsatte dagen ute med en bok och en hel ananas till mellanmål (har fått lite tips att ananas ska vara bra) hihi men fortfarande inga tecken på att Bob vill ut så jag börjar tvivla… så gärna fler tips:)

Hann även med en sväng till Gävle där jag köpte lite spontanpresenter till min älskling bara för att han är så go hela tiden…

Middagen åt vi ute hos Mikko och Helena, dom har det verkligen underbart ute i Säljan och vinner jag på lotto någon gång så blir det nog ett hus ute vid vattnet där någonstans…mys<3

Slängde precis ihop en jordgubbstårta till morgondagens midsommarfirande och våran 4års dag…tänk att det va över 4år sedan jag träffade mannen i mitt liv<3

Nu är det välförtjänt soffmys och gofika till första kvartsfinalen i EM där jag hade tyckt det skulle vara väldigt roligt om Tjeckien skrällde och vann…och fortsätter Ronaldo att missa så finns det ju en chans:)

Nu längtar jag till i morgon…<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0