Skitväder!!! 6dagar till bf<3

Morgonpromenad i ur och skur, vilket väder!!!! Är det verkligen snart juli??? Kan säga att tidningen inte höll sitt ord när de skrev att det skulle vara 12grader..hm..Det har inte varit över 10grader på hela dagen och det ogillar jag skarpt även om det kanske är bra för mig att det är skitväder, men jag tänker mer på alla barn som har sommarlov. De ska vara på stranden och bada, leka, busa och bara njuta av att vara lediga…nu förstår jag att föräldrarna låter sina barn sitta inne och spela tv-spel för om man ska vara ute behöver man cyklop:( fast å andra sidan kan jag, med 6dagar till bf vara ute och gå 1mil i regnet kan nog kidsen vara ute och leka några timmar också:)

På kvällskvisten kom Sofie och Micke hit på lite middag. Det blev spagetti och köttfärssås till middag och jordgubbspaj med vaniljvisp till efterrätt, lätt och gott och väldigt trevligt med sällskap till middagsbordet. Man borde verkligen bjuda hem vänner oftare på vardagsmat, det behöver inte vara något speciellt alla behöver ju i alla fall mat i magen och då kan man lika väl passa på och äta ihop och tjöta lite skit:)

Hjärtat åkte precis i väg en sväng för att åka lite skridskor och jag måste erkänna att det var ganska skönt och lägga sig i soffan och bara slappa… Inte heller idag verkar det som att Bob har någon tanke på att komma ut, men å andra sidan är nog inte det så konstigt. Förmodligen är det mycket varmare och mysigare där inne än här ute.

Nu ska jag be till vädergudarna och önska sol till er som har semester eller i alla fall bara har någon dag ledigt. Tänkte även bjuda på lite bilder från förra semestern för att muntra upp stämningen innan läggdags<3 b

 



Kommentarer
Maja

Jag behöver väl egentligen inte skriva att vi fyra gillar mat:) och att det mesta som fanns på bordet idag var slut och den lilla pajbit som var kvar när dom gick fick Bob när vi satte oss och slappade i soffan:)

2012-06-25 @ 21:34:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0