Mitt första inlägg<3

Nu har jag åter igen startat denna blogg som många av mina nära och kära tyckt att jag ska starta under en längre tid , trots mycket strul gav jag aldrig upp även om det var väldigt nära och eventuellt ska jag inte ropa hej än… Bloggen kommer förmodligen inte vara den mest välskrivna eller roligaste som finns här ute i bloggvärlden, men den kommer förhoppningsvis vara bra för de som vill följa mitt liv nu när familjen ska utökas och min andra hälft inte bara står inför den stora utmaningen i livet att bli pappa utan även kommer göra sin första säsong i Ryssland. Vilket kommer leda till många dagar själv i Sverige med vårt kärleksbarn.
Vårt pyre är beräknat att se dagens ljus den 2juli och vi längtar mer och mer för varje dag som går... och håller våra tummar att det blir någon dag tidigare än beräknat, men det kommer nog inte hända. Vi tror nämligen att Bob har det ganska bra där inne:)
Bob har vi kallat magen sen den dag vi fick reda på att vi två skulle bli tre och blir det en liten tjej så har det varit en liten Bobbelina där inne helt enkelt:)
Nu har jag iallafall testat att göra ett inlägg och nu ska vi se hur det fungerar att publicera det:) Jag håller tummarna igen att det ska fungera;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0