Lång, men trevlig dag<3

Startade dagen med en härlig promenad i skogen, fåglarna kvittrade och det var regnfritt. När jag kom hem väckte jag hjärtat som i alla fall fick lite sovmorgon innan vi begav oss till Uppsala på lite kalas för världens bästa Elias som förra helgen fyllde två år. Lillkillen börjar bli storJ Hos familjen Berlin bjöds det först på lunch och sen en fantastisk god hemmagjord jordgubbstårta och som det matvrak jag är slank det ner två stora bitar och just då kändes det som jag inte skulle behöva äta mer den dagenJ

På väg hem från Uppsala stannade vi i Gävle för att avnjuta en god middag på Terrassen med Emma och Joel, supermysigt och både en förrätt och mellanrätt slank ner och tillråga på det blev det en sväng förbi donken för att låta en Mc Flurry slinka ner… och det resulterade i absolut proppmätt igenJ

När vi planerade för dagen var även Sofie och Micke inräknade, men dom hade fullt upp med att rusta hemma och vad gör man inte om man vill träffa sina vänner som aldrig har tid?! Jo man åker dit och våldgästarJ Och där stod som vanligt bordet dukat med gofika så en kort sammanfattning av dagen är att vi har ätit! Men trevligt har vi haft hela dagen och Sofie och Micke har fått det fantastiskt fint i huset! Båda två sliter som djur och är superduktiga på det dom gör. Stor eloge till dom<3

Kvällen avslutades välförtjänt i soffan med fotboll, Danmark-Tyskland där tyvärr vårt kära grannland inte räckte till, men jag tycker även dom ska ha en eloge för sina tre matcher i EM. För mig hade de gärna fått gå vidare från dödens grupp, men även de får ta nya tag till nästa mästerskap…

Nu är det god natt och sov gott på Smedsgatan…..zzzzzzzzzz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0