Kärlekens dag<3

Idag är det fyra år sedan jag och mitt hjärta bestämde att det skulle vara vi, då va det inte midsommarafton utan "bara" den 22 juni<3 och jag måste erkänna att det känns som jag är nykär fortfarande…en underbar känsla<3 Mina svärföräldrar firar 29årig bröllopsdag idag och Daniels bror och fru firar 1årig bröllopsdag<3 stor grattis till dom<3 Massor med kärlek helt enkelt!

Dagen började med frukost där älsklingen överraskade med 10 stora röda rosor och ett paket…han är helt enkelt för bra för att vara sann…<3

Solen och sommarvärmen är fortfarande här och det verkar bli en fin och solig midsommarafton och givetvis passade jag då på att ta en morgonpromenad när hjärtat tränade.

I år blir det lite en lite lugnare midsommarafton än vanligt, vi ska mysa med Hanna och Per vilket inte är helt ovanligt denna dag… jag har även hunnit bara en jordgubbstårta som även den blivit lite av en tradition när vi firar midsommar ihop<3 hoppas den är god även i år. Jag passar på att äta massor med jordgubbar nu innan Bob kommer, har hört att bebisar inte gillar jordgubbar i mjölkform:( men det klarar jag mig gärna utan bara h*n kommer ut<3

Trevlig midsommar på er nu alla vänner<3 och va rädda om varandra…

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0