Inte så lätt när det är svårt...

Nu fungerar det iallafall att lägga upp bilder från datorn, dock förstår jag ju inte hur alla andra får det att se snyggt ut men det kommer nog:)
Bilderna Va iallafall på Bobs andra ultaljud i vecka 19+4 om jag inte minns helt fel, dom första kläderna vi köpte, vagen, vaggan och babynästet(det gråa som ligger i vaggan på ena bilden) 
Nu känner jag mig riktigt glad att det jag har det här under kontroll igen eller så mycket kontroll man kan ha när man är lite ovetande, snurrig och gravid:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0