Fortfarande inga tecken på att Bob vill Komma...

Jag ber om ursäkt att alla bilder lyser med sin frånvaro, men jag kan i alla fall säga med gott samvete att det inte är mitt felJ det fungerar helt enkelt inte, men jag hoppas att appen snart kommer börja fungera.

Började som vanligt dagen med en härlig promenad, men Bob verkar fortfarande inte förstå att det är dags att komma ut… Tror h*n trivs ännu bättre där inne när det gungar lite sövande, men vad vet jag. Jag tänker i alla fall fortsätta tills vårt efterlängtade pyre är här och nedräkningen är ett faktum, bara 12 dagar kvar till bf.

Eftersom jag fortfarande mår toppen, inga krämpor alls så passade jag på att jobba ett mellanpass på Cervera 12-17.45 och inte heller de tycke Bob verkade vara konstigt fast det var massor med spring in på lagret för att hjälpa kunder. Avslutade jobbdagen med att hjälpa en man och hans fru att köpa lite nya prylar till sommarstuga och notan slutade på ca 12000…tjo ho…behöver nog inte säga något mer om deJ

När jag kom hem blev det middag med mitt kära hjärta och drömde mig bort till thailand. Lagade nämligen en god kycklinggryta med wookgrösnaker, kyckling, kokosmjölk och massor med gröncurry… stark mat ska även det kunna få bob att vilja se dagens ljus, men inte heller det verkade gå fram…  Så har någon något annat bra tips kan ni ju informera mig(jag går tydligen på allt). Ska på tal om det fråga Maria om jag får låna hennes spikmatta för det fungerade tydligen super för min kära kusinvitaminJ

Kvällen avslutades i fotbollenstecken, först tog vi oss ut för att kolla på andra halvlek av Stensätra-Strömsbro vilket resulterade i en enkel seger för stensätra och sen blev det Spanien-Kroatien  på tv. Jag somnade välförtjänt i hjärtats knä efter mindre än en kvartJ Misstänker att det var välbehövligt.

Nu är det dags att klä på sig lite och åka in till skolan för sista gången den här terminen. Hur än den här redovisningen kommer gå så kommer jag vara lycklig att det är över. Har noll motivation för skolan nu. Tänker bara på allt annat som komma skall… och egentligen tror jag inte det är konstigt, det är en hel del som kommer förändras den närmaste tiden och gravidhjärnan har jobbat på högvarv de sista månaderna… så håll tummarna för mig att det går bra idag!!! TackJ

 



Kommentarer
Mimmi

"kelas" lite ska visst också kunna sätta igång! ;)

Svar: Hihi man kan inte skriva allt här Mimmi;)
Maja

2012-06-19 @ 22:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0