Barnvagn, check:)

Nu på eftermiddagen har vi varit och hämtat Bobs vagn och alla dess tillbehör, bilen för tokfull så tur att bilen är stor. Det blev en traditionell Emmaljunga med fyra stora däck av den anledningen att vi tror den kommer passa i vårt aktiva liv både vinter och sommartid. Kände att jag fick några extra ansvarspoäng när jag valde den funktionella vagnen istället för den moderna och kanske lite snyggare vagnen... Bob kommer säkert tacka mig för det senare och jag kommer tacka D för att han lät mig bestämma till slut.
Igår var vi även och hämtade Bobs första säng, en supersöt vagga som svärmor fixat och på vägen  hem därifrån stannade vi och köpte en spjälsäng.

Just nu känns det som alla stora  och dyra köp är gjorda, men vad vet jag det verkar komma nya saker hela tiden som man inser att man bara "måste" ha. Just nu känner jag mig iallafall väldigt nöjd med dagens fix och trix. Passade också på att unna mig själv en klänning och tröja som jag hoppas kunna få ha på mig på midsommar om inte vårt pyre tänkt titta ut innan. När jag börjat förstå mig på det här med att blogga kommer det komma lite bilder på allt gulligt som väntar på lill* Bob... men det kan dröja... allt som har kunnat gå fel med bloggen har ju tydligen gått fel, men nu verkar allt vara under kontroll igen i alla fallJ

Jag har även hunnit med att köpa ett babynäste till vårt lill* pyre som va väldigt fint. Det visade sig även att hon som sydde det va en gammal arbetskollega till mig, världen är bra liten ibland.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0