Av solen blir man glad...

Tänk va glad och pigg man blir av fint väder…jag verkligen älskar sommaren(när det är fint väder) och jag struntar att jag blir lite tjock om fötterna av värmen, det får det vara värt när alla man träffar är så glada och positiva när det är fint väder.

Jag och hjärtat tog en mysig lunch på kvarnen i högbo, maten va kanske inte den bästa men inte ens det gjorde något när miljön var helt fantastik. Vi avslutade lunchen med en glass och promenad bort till en liten mysig inredningsbutik och kollade på lite barnsaker och jag lovar att åka dit igen när jag vet om Bob är en pojke eller flicka. Väldigt mycket fint har dom vill jag lova!

När vi kom hem blev det fika på stan med goa vänner och barn:) och medans jag fikade och göttade mig passade hjärtat på att testa babyskyddet till bilen så nu vet vi båda hur det fungerar till den dagen vi ska hem från BB…Längtar… Är dock glad att Bob inte satt i stolen när jag testade för det gick så där dom första gångerna vill jag lova:S

I min plan för dagen hade jag även tänkt få in en lite löptur…men det kom annat mysigt i vägen. Tjejfika och skvaller hemma hos mig klingade bättre i mina öron så löpturen får vänta tills i morgon eller någon annan dag när jag inte har något bättre för mig..

Nu är det bara soffmys som gäller till det är dags att sova och det blev ytterligare en dag utan tecken på att vårt pyre vill komma ut, men livlig är h*n i alla fall vill jag lova vilket säker är ett bra tecken...morgontrött och kvällspigg:) frågan är om det är bra eller dåligt...vi är ju  mer morgonmänniskor än kvällsmänniskor, vi får helt enkelt vänta och se...Längat massor!!!!



Kommentarer
Charlotta

Nu har jag hitta in! Tycker du gör ett kanon jobb, Majsan med bloggen. Ser fram emot att läsa mer och att snart få träffa Bob irl :)

2012-06-21 @ 13:20:44
Maja

Va bra:) som sagt är ju ingen skribent men förhoppningsvis blir det bättre med tiden:) och lite roligare när det går och lägga upp kort på pyret:)

2012-06-21 @ 13:59:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0