5dagar till bf<3

Dagen började med en promenad i lite duggregn, men under hela promenaden kände jag hur solen försökte komma fram. Dock utan vidare resultat… och just då tänkte jag nog mest att det skulle bli ytterligare en sommardag i regnets tecken, men där hade jag som tur fel:)

Efter lunch åkte jag och hjärtat ut och hälsade på Charlotta i hennes stuga och åter igen kan jag tänka mig och flytta. Vilket underbart ställe…det var ju just det där med att vinna på lott,  för det lär behövas om vi ska flytta till dom ställena jag hittat den sista tiden, men drömma får man… Ute hos Charlotta bjöds det på gofika, lite sol, och massor med friskluft!

 Måste även erkänna att på vägen till Charlotta körde vi in och kollade vart förlossningen låg för att veta hur vi tar oss dit den dagen det är dags. Så nu vet vi hur vi tar oss dit och jag hoppas Bob förstår att det bara är att komma för mer förberedda blir vi nog inte innan vi får hålla vårt pyre…kan inte ens riktigt fatta att snart är det dags, för om absolut max tre veckor då är vi föräldrar<3

Väl hemma i Viken igen blev det en promenad med Mallan som avslutades med äppelpaj och vaniljvisp hos Hanna, väldigt smaskigt! Mysigt med fika, men lite tråkigt måste jag erkänna att det är att både Hanna och Maria åker till småland på semester och man knappt kommer få se röken av dom innan semestern är slut och D har åkt:( Jullan har redan åkt hem till Örebro för jobb och semester…det här måste vara det enda som är lite tråkigt med att alla har sina nära och kära på olika orter och att det förmodligen kommer vara så ett tag framöver då vi egentligen inte har en aning om vad som kommer hända från år till år… Mysigt var det i alla fall med lite kvällsfika och tjejsnack!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen njuta av lugnet… och hoppas att det blir fint väder i morgon… 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0