3dagar till bf<3

Vi känner oss nu mer redo än någonsin att vårt pyre ska komma och få se dagens ljus, men det har inte Bob fattat än;) men jag längtar och hoppas att det snart är dags. När vi vaknade var det fantastiskt väder och vi bestämde oss för en tur till Högbo efter lunch, men lagom till det att lunchen var uppäten var det inget vidare väder längre…så sol och bad planerna fick bli fika planer istället.

Helena kom och hämtade mig och vi åkte upp till Högbo för glassfika istället för solbad:) Väldigt gott och mysigt…två höggravida tjockisar som vi nöjde oss inte med en liten glass på kvarnen utan gick vidare till Golfen där en till glass slank ner…jag gillar glass och så mycket tjockare kan jag ju inte bli nu så det är lika bra att passa på när man kan:)

Vi hann även med en sväng till Valbo där jag köpte ett linne och Helena ett par gummistövlar. Hon tror helt enkelt på en regning sommar! Undra hur det kommer sig?! Det som varit så fantastisk väder hittills:S

När jag kom hem hade hjärtat börjat förbereda middagen, vilket kändes väldigt bra med tanke på att det sista jag sa till Helena var att jag inte visste vad jag skulle laga och inte var det minsta motiverad att göra det just då heller… men när han valt ingredienser och fixat lite var det bara för mig att slutföra och äta…smaskens!

Nu på kvällskvisten blev det en prommis med Mallan. Vi avslutade med en sväng till Hemmakväll där vi båda hade paket och hämta ut.

Nu sitter jag som vanligt i soffan, fotboll på tv Tyskland-Italien där Italien precis gjorde 1-0. Hjärtat är och kollar på Saiks träning och jag tycker att han borde komma hem snart så vi får någon form av vakentid ihop idag…och så är det lite tråkigt att kolla på fotbollen själv:(

Ne nu är det dags för ryggläge… heja dom som vinner:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0