Vilma är utskriven från BB:)

Nu blir det ett snabbinlägg på mobilen...fortfarande fungerar inte appen så bilder kommer när jag går in på datorn och dagen har inte tillåtit det:)
Vi startade dagen med att försöka mata en sovande Vilma i en timme utan resultat:( så i väg till sjukhuset för vägning av henne utan en droppe mat i magen:(
Både jag och Daniel blev överlyckliga när vågen stannade på över 3300 gram vilket var en superbra viktuppgång enligt barnmorskan:)
Så nu behöver vi inte väga henne på en vecka.
Efter sjukhuset åkte vi ut till Sofie för lunch och promenad på landet. Sommardagar ska inte tillbringas i lägenhet så det blev lång mysig dag för oss på landet där det även slank ner några av Sofies nybakade bullar:) Micke hann till och med hem från jobbet och fick träffa vårt underverk.
När vi kom hem möttes vi av massor med post som innehöll fina kläder och saker till vår prinsessa:) tack alla ni<3
Nu har jag just slukat några hamburgare och ska slänga mig i soffan innan det är dags för kvällsmat för vår prinsessa<3 sorry för alla fel i denna text men jag och joho en har inte varit vänner:S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0