Tur att ni finns

Efter min mamma och pappa kom Charlotta och tittade förbi bara sådär, mysigt Sen åkte vi till Mikko, Helena och Ella och bara njöt. Ella sov sig igenom vår date medans våran prinsessa inte var det minsta sugen att sova. Då kan man ju tydligen missa något:) det bjöds på glass i solen, tjejsnack och massor med mys När kvällen kom hade Maria ich crille kört från vetlanda och komförbi med kvällsmacka och fina paket. Vilma var även då inte så sugen på att missa något... Så det var en trött tjej som sa godnatt till oss Tack alla ni som finns där för oss Inte en dag har jag varit själv sen hjärtat åkte och det känns bra det tar jag en annan dag helt enkelt. Nu blir det en sväng till Uppsala för mys



Kommentarer
Daniel

Älskar er mina prinsessor<3<3<3

2012-07-27 @ 12:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0