sorry...

Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringar här och jag lovar att bättra mig men för tillfället har jag inte tid... eller rättare sagt prioriterar jag att vara med min underbara familj så länge jag får ha mitt hjärta hemma...
Känns jättekonstigt att det snart är dags för honom att fara på nya äventyr, men det som får mig att vara stark är att jag kommer ha världens goaste dotter hemma och att han snart kommer hem igen... <3
 
Vi mår iallafall bra alla tre. Vilma äter och sover bra, precis som det ska vara tror vi:) och på onsdag ska vi till bvc och kolla om hon har gått upp mer i vikt vilket vi givetvis håller tummarna för!
 
Vår prinsessa har fått massor med fina presenter... tänk att det är så många som tänker på oss och på henne<3 helt underbart. Hon är så söt i allt och hon älskar alla sina nallar, även om Kaninen fått en speciell plats i vagnen där hon sussar sött<3
 
Ne nu återgår jag till soffmys med min älskling så ska jag försöka bättra mig på uppdateringen<3
kram på er alla:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0