Sommar<3

När prinsessan var mätt och go begav vi oss på en promenad i det fina vädret. Vi gick till badet och sa hej till Emma, Joel och Jesper. Jag ljuger om jag skriver att jag inte var avis på dom som fick ligga på stranden och götta sig. För mig och vilmisen fick det räcka med att köpa en dricka och gå hem igen:) På eftermiddagen kom Sofie förbi när Micke tränade. Vi fick en fantastisk kväll ihop. Vi började med en shoppingrunda i sandviken och avslutade med glass och tjejsnack i Stadsparken<3 tänk att bra väder och trevligt sällskap kan göra en så glad. Nu har jag precis pratat med mitt stora hjärta... Saknar honom massor, men tiden går fort och snart ses vi igen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0