Sen frukost

Idag blev det frukost på balkongen medans sessan sov sött vidare i vår säng. Det måste vara skönt för henne att få sova som andra bebisar( mest hela tiden). Hon somnade ca 23 helt slut i min famn och har bara vaknat och ätit vid kl 03, 06 och 09... Vid 09 trodde jag att det var dags för vaken tid, men som sagt hon sover än<3 Nu ska jag passa på att njuta lite av min egentid, även om jag redan två gånger har varit inne och lagt mig bredvid henne och bara lyssnat på hennes andetag och tittat på vår fantastiska skapelse. Kärleken till sitt barn är en obeskrivlig känsla. Mamma älskar dig lilla vilmisen<3 och pappa lika så....<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0