Övertrött/sömnbrist:(

Idag eller rättare sagt igår var vi med om något nytt... Vår lilla prinsessa ville inte sova och ju tröttare hon blev ju svårare blev det att sova. Vi försöke med allt... Vid 22.30 var både jag och hjärtat tröttare än henne:( vi släckte ner, gick och la oss. Vilma tog nappen och efter många om och men kom vår prinsessa till ro och hon sov till klockan ringde och det var dags att ha mor och dottermys nattetid<3 underbart! Gårdagen var nog för rolig för henne:) först en fantastisk brunch och sen kom Hanna och Per till oss:) dom hade varit på släktträff i Ramsjö och stannade till på vägen hem för lite fika. Dom hade med sig en en god prinsesstårta till vår sessa och massor med fina kläder till vilma... Hon börjar bli bortskämd vår sessa. Allt var så fint och det var saker hon kunde ha nu så de närmaste dagarna blir det förmodligen något foto i nya outfits:) Nu är det dags att försöka sova... Mina två älsklingar sussar redan sött brevid<3 Och just det, vi var även i tidningen igår på familjesidorna för er som är intresserade<3 ska lägga ut bilden här oxå när jag är inne på datorn nästa gång:) natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0